هتل سپنتا مشهد
نوشته شده توسط : ادمین

هتل سپنتا مشهد

معرفی : هتل سپنتا یکی از هتل های 3 ستاره شهر مشهد است که سابقا با نام اسپیناس شناخته می شد. این هتل در سال 1394 افتتاح شده است و دارای ساختمانی 4 طبقه می باشد. در این هتل تعداد 32 واحد اقامتی وجود دارند.

نرخ ویژه هتل درویشی

قیمت هتل درویشی 

تور مشهد هتل درویشی تابستان 97 

تور مشهد هتل درویشی شهریور 97 

 

هتل سپنتا مشهد

امکانات اتاق ها : اتاق های هتل از نوع دو تخته، سه تخته و چهار تخته هستند که به صورت BB  یا فولبرد از سوی شما مسافران تور مشهد رزرو می شوند. در این اتاق ها امکانات مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، کمد لباس، مبلمان، اینترنت، تلفن، صدوق امانات،‌ بالکن، حمام و لوازم بهداشتی وجود دارند.

امکانات هتل : لابی ، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، گشت نیم روزی، تاکسی سرویس،‌اتاق چمدان، روزنامه، روم سرویس، لاندری، پذیرش 24 ساعته،‌ خدمات تشریفات ویژه، خدمات تور، خدمات برای معلولین، پزشک ، فکس فتوکپی

هتل سپنتا مشهد

رستوران هتل : رستوران هتل با ظرفیت 70 نفر در طبقه همکف قرار گرفته و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می کند. هم چنین کافی شاپ هتل واقع در لابی به صورت 24 ساعته فعالیت می کند.

موقعیت مکانی هتل : این هتل در خیابان آزادی شهر مشهد قرار دارد. فاصله هتل تا ورودی حرم و بازار رضا حدود یک کیلومتر است. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی شهر مشهد 10 کیلومتر و تا راه آهن شهر 2 کیلومتر فاصله دارد.

هتل سپنتا مشهد

پیشنهاد ما : هتل اسپیناس یک هتل سه ستاره با قابلیت رزرو فولبرد است که بسیار به حرم مطهر نزدیک می باشد. از این رو بسیار مناسب خانواده هایی است که خودرو شخصی ندارند.





:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های لوکس مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: